Loading Events

Kalandra Fel Gemenci Erdő Tengeri Kajakkal betelt

2020, June 27 @ 08:00 - 2020, June 28 @ 14:00 UTC

n

Folytatjuk a kalandozásainkat. Következő nagy kalandunk a Duna-Dráva Nemzeti Park része a Gemenci – erdő lesz. Lassan itt a nyár, és a tavasz már bontogatja szárnyait, a fák már lomjai már árnyékot adnak, megjöttek a költöző madarak, nyílnak a virágok. Most egy gyönyörű tájra invitálunk benneteket. A Gemenci erdőt járjuk be tengeri kajakokkal. A Gemenci erdő a Sió csatornától délre mint egy 30 km hosszan terül el, Magyarország legnagyobb ártári erdeje, ami egy igazi vadon. Mellékágakat és holtágakat lesz módunk bejárni, ami teljesen függ a Duna vízállásától. Könnyű de látványos túrában lesz részünk, nincs sodrás, de annál több látnivaló rengeteg vízimadár, gém, kócsag , kacsa tanyázik a parton. Ha csendben lapátolunk nagy eséllyel találkozhatunk nagy vadakkal szarvasokkal, vaddisznókkal, őzekkel. Jó idő és megfelelő vízállás esetén homokpadokat is találhatunk ahol a bátrabban megmártózhatnak a hűs Duna vízébe.
Gyere lapátolj velünk, hogy részese lehess egy igazi vadontúrának

A túrát az első nap késő délután Érsekcsanádon fejezzük be, ha elfáradtál akkor kocsival elviszünk a szálláshelyünkre. De ha van még benned kalandvágy és megismerkednél a Duna alföldi arcával és szeretnéd a bajai hidat a vízről szemlélni akkor leevezünk Bajára, és be a Sugovicába ahol a szállásunk lesz.
Vasárnap felfedezzük a Duna másik partját és a Sugovicát más néven Kamarás – Dunát, és az itteni szigetvilágot. A Sugovica északi partján Baja városa terül el, déli részén pedig Petőfi-sziget, a bajaiak Római partja, ha felevezünk a Sugovicán akkor láthatjuk a Deák Ferenc zsilipet, ami a Ferenc-csatornával köti össze a Sugovicát. A Duna és a Sugovica találkozásánál van Türr István szobra a város jelképe. Jöhetsz akár egy napra, de két napra is. Este vadvacsora, városnézés Baján. Amit adunk szakszerű túravezetés, tengerikajak, igény esetén hullámkötény, mentőmellény.
A túrán profi tengeri kajakokkal fogunk evezni
egyes hajóba 15eft/fő
párosba 13eft/fő
este közös szarvas gulyás partit tartunk baján.